کسب درآمد اینترنتی، آموزشی

تو این مطلب قصد دارم، دو تا سایت معتبر و پردرآمد کلیکی خارجی رو معرفی کنم. لطفاً برای آشنایی با این سایت ها به ادامه مطلب مراجعه کنید:



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 11 اسفند 1391برچسب:سایت های کلیکی خارجی,درآمد اینترنتی,
ارسال توسط مرتضی جمالی

تو این مطلب قصد دارم، راجع به دو اصطلاح هاستینگ یا هُستینگ (Hosting)و دومین (Domain)توضیحاتی بدم. لطفاً واسه آشنایی با این اصطلاحات به ادامه مطلب مراجعه کنین:



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:هاستینگ,هُستینگ,دومین,دُمین,دامنه,
ارسال توسط مرتضی جمالی

تو این مطلب میخام یک سایت کلیکی ایرانی رو که رشد خوبی داشته و کاربرا از کار با اون راضین، معرفی کنم. لطفاً واسه آشنایی با این سایت به ادامه مطلب مراجعه کنین:



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی جمالی

تو این مطلب قصد دارم یه سری نکات و روش هایی رو بگم که با انجام اونها میشه آمار بازدید وبلاگ و یا وب سایت رو افزایش داد. لطفاً واسه آشنایی با این نکات، به ادامه مطلب مراجعه کنین:



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی جمالی

جهت یادگیری زبان های خارجی بخصوص زبان انگلیسی، نرم افزارهای متعددی وجود داره که جهت آشنایی با دوتا از بهترین هاشون، لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنین:



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی جمالی

تو این مطلب میخام، یکی از امکانات گوگل رو برای کسانی که تازه یه وبلاگ یا وب سایت برای خودشون درست کردن معرفی کنم. واسه آشنایی با این امکان گوگل لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنین:



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی جمالی

حتماً تا به حال واستون پیش اومده که بخواین یه نرم افزار یا یه فیلمی رو دانلود کنین و لینک دانلود ها هم لینک مستقیم نباشه. تو این حالت ها، چند سری لینک از سایتهای مختلف داده میشه که شما بایستی تو هر کدوم از این سایت ها عضو باشین تا بتونین بدون دردسر و با قابلیت دانلود مجدد فایل، از این سایت ها دانلود کنین. تو این مطلب قصد دارم، سایت MultiShare رو معرفی کنم که با خرید یک اکانت از این سایت، می تونین از حدود 30 تا از سایتهای به اشتراک گذاری فایل مثل rapidshare, Zshare.net, depositfiles, rapidgator, multiupload  و کلی سایت دیگه، دانلود کنین. جهت آشنایی با این سایت به ادامه مطلب مراجعه کنین:

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:اکانت مولتی شیر,دانلود,دانلود فیلم,
ارسال توسط مرتضی جمالی

تو این مطلب میخام چند نکته و راهنمایی جالب رو در مورد بنزین زدن، از قول یه نفر که تو یکی از جایگاه های سوخت در آمریکا کار می کنه براتون بنویسم، لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنین:



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 بهمن 1391برچسب:بنزین, راهنمایی برای بنزین زدن,
ارسال توسط مرتضی جمالی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 71836
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1